poniedziałek, 25 sierpnia 2014

WISHlista!

Hejo!
Jesień zbliża się bardzo dużymi krokami. Patrząc na pogodę można powiedzieć, że już jest. Trzeba się już zacząć do niej psychicznie nastawiać. Ponieważ zbliżają się moje 20te urodziny pomyślałam ,że stworzę swoją "chciejlistę" . Często powtarzam sobie ,że nic mi już nie potrzeba leczy gdy przeglądam drogerie internetowe czy różne blogi stwierdzam inaczej :) Też tak macie ? Tym razem też zostałam skuszona różnym produktami kosmetycznymi i książkami. Wybrałam tylko niektóre z nich ponieważ trzeba zostawić coś na później. Na mojej liście dominuje kolorówka, chciałabym też powiększyć moją kolekcje pędzli. Na jesienne zimne wieczory przyda się ciekawa lektura a nowy rok akademicki chciałabym zacząć z moją wymarzoną torebką. Moja spora ilość lakierów do paznokci potrzebuję nowego domku. Mam nadzieję, że chociaż jedna rzecz z tej listy zostanie niedługo skreślona.




1.Technic, High Lights, rozświetlacz do twarzy.
2. Michael Kors,'Selma' w kolorze biało-czarnym.
3.Catrice, cienie do brwi.
4.Stojak na lakiery do paznokci.
5.W7 Honolulu , bronzer do twarzy .
6. Pędzle Hakuro h70, h77, h60 , h15.
7. Sleek , paletka cieni Au Naturel.
8. Artur Górski "Masa o kobietach polskiej mafii".


A Wy co chcecie przetestować ? Macie już swoją listę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz