niedziela, 16 czerwca 2013

Sample !

Cześć !
Postanowiłam ,że podzielę się z Wami moim zdaniem na temat świec Yankee Candles.
Może stwierdzicie iż nie mam zbyt dużo do powiedzenia na ten temat bo jak na razie wypaliłam tylko jedną ale i to wystarczyło aby się zawieść :(
Nie wiem może to moja wina bo nie umiem się nimi obsługiwać ?
Zamówiłam sobie dwie świeczki typu SAMPLE czyli małe świeczki palą się one do 15 godzin,
ważą ok. 45 g.
Ja wybrałam sobie zapach
SICILIAN LEMON (uwielbiam takie cytrusowe zapachy!)


 Po kilki godzinach palenia stało mi się z nią coś takiego :

Macie dla mnie jakieś rady odnośnie tych świeczek ?

4 komentarze:

  1. nie przepadam za tymi świeczkami.
    niestety nie mam zielonego pojecia co do tych swieczek..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja strasznie rzadko kupuję świeczki, a jak coś to tylko podgrzewacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio kupiłam sobie 6 malutkich świeczek i się załamałam, bo po zapaleniu nie było czuć żadnego zapachu :( Niestety takiej świeczki jeszcze nie miałam, ale może wypróbuję :D

    Zapraszam do mnie!
    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń