niedziela, 13 lipca 2014

Ulubione podkłady i korektor pod oczy.

Hej wszystkim !
Dzisiaj post poświęcony moim ulubionym podkładom i dodatkowo jeszcze napiszę wam o moim rozświetlającym korektorze pod oczy :)

Podkład wybieram ze względu na to czy jestem opalona i jaką mamy pogodę za oknem.
Kiedy na dworze jest bardzo gorąco nakładam STAY MATTE marki Rimmel .
Podkład  ma bardzo delikatną konsystencję, którą porównałabym do musu.  Bardzo ładnie matuję buzię i to na długo, oraz dobrze kryje. Wielkość małego ziarenka wystarczy, aby pokryć całą naszą twarz. Jeśli potrzebuje ona większego krycia, można użyć jeszcze odrobinkę.
Natomiast gdy jest nieco chłodniej a moje ciało jest opalone wybieram MATCH PERFECTION również Rimmela.
Krycie można stopniować, określiłabym je jako średnie, nie tworzy maski.
Konsystencja mi odpowiada: jest rzadki, dobrze się rozprowadza, nie zastyga zaraz po nałożeniu.
W okresie wiosennym gdy nie opalałam swojego ciała używałam najlepszego podkładu jak dla mnie do tej pory a mianowicie REVLON COLORSTAY .
Konsystencja podkładu jest gęsta, najlepiej nakłada mi się go  flat topem. Nie jest to leciutki podkład, dla niektórych może być zbyt ciężki na twarzy! Wydajność oceniam pozytywnie, używam go już od dawna jak widać na zdjęciu. Jest to druga buteleczka w ciągu roku.


Catrice Re-Toush Ligh -Reflectin Concealer- jest to nawilżający korektor pod oczy,zawierający pigmenty odbijające światło.Zmniejsza cienie pod oczami i oznaki zmęczenia.Korektor ma przyjemna kremowa konsystencje.

2 komentarze:

  1. Używałam tego podkładu z Rimmel, był naprawdę przyjemny! Ciekawa jestem różu o płynnej konsystencji Rimmel'a :)

    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O też jestem ciekawa różu i rozświetlacza ;)

    OdpowiedzUsuń