piątek, 11 lipca 2014

Must have lato 2014



Na dworze świeci słoneczko(ostatnio to nawet mocno grzeje heh ), więc najwyższa pora wyjąć z szafy luźniejsze ubrania. Jeżeli brakuje nam typowo letnich ciuchów, warto wybrać się na większe zakupy. Ja postanowiłam kupić coś o czym wcześniej nawet nie myślałam. Mianowicie chodzi mi o TOPY (staniki bandażowe).
                                                                   Stradivarius
Stradivarius
Tally Weilj
Tally Weilj

Są one mega wygodne i sprawdzają się do każdej bluzki bardziej wyciętej pod pachami lub bardziej odkrytej.
W moim przypadku bardzo lubię nosić je to mojej bluzki z wyciętym motywem czaszki na plecach.


                                                                   
Jeśli jeszcze ich nie macie to serdecznie polecam! Widziałam w stradivariusie, że są one na promocji 14,90zł za dwie sztuki :)
 Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie topy,a te z koronki to już w ogóle są piękne, super blog !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zaczynam mam nadzieję ,że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń