czwartek, 10 lipca 2014

Wielki powrót!

                                         Halo halo jest tu kto ?!

Tak właśnie po długiej przerwie na moim blogu jestem tu znowu :)
Mój ostatni post pojawił się tu prawie rok temu aż wstyd się przyznać.
Nie usprawiedliwiam tego lenistwem, nie nie. Ale natłokiem obowiązków i małymi zmianami które wydarzyły się w moim życiu ;)
Długo by to opowiadać co się ze mną działo. Szkoła, dom,treningi, kursy maturalne aż w końcu nadszedł czas na maturę :) Moja nauka nie poszła na marne ponieważ zdałam! I to dużo lepiej niż się spodziewałam (jestem z siebie dumna).
Papiery na moja wymarzoną politechnikę już złożone teraz czekamy z niecierpliwością na wyniki które będą 17 lipca :)
Teraz mam wakacje i zamierzam nadrobić ten czas jaki mnie tu nie było i pisać posty codziennie.









                               Mam nadzieję, że wybaczycie mi tak długą nieobecność.
                                                        Buziaczki :*

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa Twoich kolejnych postów!
    Uroczy blog.

    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń