czwartek, 28 sierpnia 2014

Lakierowe nowości!



Musiałam pochwalić się Wam moimi nowościami ! Są to 3 lakiery w jesiennych już kolorach które trafiły do mojej kolekcji :)
Dałam kolejną szansę lakierom ESSIE. I wiecie co ? Polubiłam je.
Bardziej do gustu przypadły mi lakiery bez drobinek z tej firmy. Stanowczo jestem na tak !
Są to kolory o nazwach :
Fioletowy -"Bond with whomever"
Jest to odcień który wyszedł w kolekcji WIOSNA 2013. Ale jak najbardziej sprawdzi się na jesień :)
Szaro-brązowy jest to "Don't sweater it"
  Pochodzi on z zeszłorocznej, jesiennej kolekcji Essie Recessionista.
Coś czuje,że lakier o tej nazwie trafi do moich ulubieńców jesieni !
Kolejną nowością jest dla mnie lakier MAYBELLINE. Nigdy nie miałam lakieru do paznokci z tej firmy.
Również nie miałam nigdy koloru czerwonego w kolekcji swoich "mazideł do paznokci". Wstyd się przyznać ale tak było :) Jest to Colorama 150.

Gdy przetestuję te produkty napiszę o nich coś więcej :)
Buziaki !

2 komentarze:

  1. Brązowy Essie jest piękny i faktycznie bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń